[Openstandaarden] Congres

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Thu Oct 2 17:08:53 CEST 2003

On Thu, 2 Oct 2003, Peter Vandenabeele wrote:

[...]
> Welke applicaties zijn dat ? Dat kunnen we wel uitvlooien door
> enkele IT mensen van de gemeentes te polsen; misschien zit er
> hier en daar wel een Linux kenner/lover tussen en dan kunnen we
> met een eenvoudige mailing naar de gemeentes die mensen laten
> reageren om op voorhand wat voor te bereiden.

De VVSG _heeft_ al een vrije software werkgroep (ik zit daar in als
extern adviseur).
<http://www.eyes-e-tools.com//update/pages/vic_info.asp?seq=14302&custid=158>
En die mensen zijn heel gedreven en weten goed waarover het gaat. Ze
hebben zelf al een aantal cursussen voor hun doelpubliek
georganiseerd. Enige weken geleden nog, gegeven door Jako van Better
Access :-)
Op de vorige vergadering van deze werkgroep is trouwens Wim Stubbe
uitgenodigd geweest, en hebben we afgesproken dat OS.be bijdragen zal
leveren voor hun nieuwsbrief.

(Case closed? :-) )

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480