[Openstandaarden] @openstandaarden.be mailinglijsten in overvloed...

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Thu Oct 9 11:04:29 CEST 2003

Bram Vandoren schreef:

> Ik zie alles liever nog op één lijst. Ik vrees dat de 'sub'-lijsten weeral
> gaan uitsterven zoals de vorige keer is gebeurd.

Ik had hier eigenlijk meer reacties op verwacht en ben nog steeds van
mening dat mits wat inspanning in het begin, de sublijsten hun nut
zouden kunnen bewijzen.

Maar bon, wegens de weinige reactie en daar ik merk dat op de vernieuwde
website de sublijsten niet meer vermeld zijn ga ik er verder maar over
zwijgen...

Mvg,
   Mattias