[Openstandaarden] Instant messaging - jullie gedacht?

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Tue Oct 21 00:37:40 CEST 2003

On Tuesday 21 October 2003 00:05, Mattias Campe wrote:

> Kopete vind ik eigenlijk een schoon program, alleen jammer dat het enkel
> onder linux draait :-).

Kopete draait niet alleen op Linux, maar zou moeten draaien op elk platform
dat KDE ondersteunt. Kopete heeft onlangs nog bvb patches ontvangen voor op
FreeBSD te werken. Zelf kan ik zeggen dat Kopete zonder al te veel moeite
draait op windows met (KDE-)Cygwin (enkele lijntjes code aanpassen).
Daarnaast draait die ook nog op Mac OS X, zie
http://kopete.kde.org/img/screenshots/other/kopete-osx.png

KDE is niet enkel Linux :-p

Andy,
Kopete developer :-)
--
// Andy Goossens

// Quote of the moment:
Wow!  Look!!  A stray meatball!!  Let's interview it!