[openstandaarden] ministerie van onderwijs - slaapt u RUSTIG verder

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Mon Sep 8 19:17:56 CEST 2003

On Mon, Sep 08, 2003 at 07:12:14PM +0200, Peter Vandenabeele wrote:

> Hegb ooit (2 jaar geleden) in de middelbare school van mijn dochter
                                   ^^^^^^^^^^
				   correctie: lagere

> (NB in Lier, op 500 meter van de Minister van Onderwijs die toen nog
> onze burgemeerster was), het volgende voorgesteld:
>
> - 4 gratis PC's (Ik had er toen door "omstandigheden" toch een pak
>                  op overschot ...)
> - gratis installatie van Linux, StarOffice, spelletjes
> - gratis installatie van netwerk (Ethernet) en eventueel firewall
>   aansluiten op een Internet connectie
> - gratis remote support over ssh.

Voor het geval dat niet duidelijk was: de bedoeling was natuurlijk
om onder de neus van de minister (500 meter van haar deur) een
"case" te creeeren en het toeval wil dat ik een stuk of 3 kids in
die school had lopen.

In Wallonie heeft Nicolas dit dus wel succesvol gedaan. In de gemeente
van een of andere minister, in de buurt van Brussel (Waals Brabant)
de hele school (van zijn kids) op Linux gezet.

Peter