[openstandaarden] Dexia (publiweb)

Curd Delsemme curd.delsemme at lille.be
Mon Sep 15 16:55:25 CEST 2003

Hallo

Misschien dat jullie organisatie mij wel kan helpen.

Via de website van Dexia kan je bankverrichtingen doen.
<http://publiweb.dexia.be> De toepassing werkt daar met behulp van java
servlets. Op je pc moet je dus een java virtual machine hebben
geinstalleerd.

Het vreemde is nu dat Dexia een controle doet wanneer je publiweb start.
Die controle houdt in dat men gaat testen welke java virtual machine je
draait. En dat moet dus de Microsoft Virtual Machine zijn ...

Ik heb al enkele malen naar Dexia gemaild om opheldering hieromtrent te
krijgen. Ik heb echter nooit een reactie mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten

Curd Delsemme
Verantwoordelijke IT & GIS
Gemeente Lille