[Openstandaarden] Europarlement heeft klad patentrichtlijn aangepast

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Mon Sep 22 16:25:34 CEST 2003

On Mon, Sep 22, 2003 at 04:19:49PM +0200, Dieter Van Uytvanck wrote:
> [...]

of comissie ?

Als ik het een beetje begrijp, is het als volgt ?

De comissie is een soort regering die voorstellen naar het parlement
stuurt. Het "parlement als geheel" maakt geen voorstellen, maar
stemt alleen (en niet uniform). Individuele fracties maken wel
amandementen, maar dat is ook weer verdeeld.

Misschien even je bron letterlijk citeren ?

Bedankt,

Peter