[Openstandaarden] Microsoft DRM

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Wed Sep 24 09:34:32 CEST 2003

Op woensdag 24 september 2003 01:04, schreef Christophe Devriese:

> Komende ? Die is er al. Als ik de structuur goed begrijp kan een Belg wel
> nog niet aansprakelijk gesteld worden voor het schenden van deze wet, maar
> in dat geval kan de Belgische staat ervoor opdraaien (omdat het dus al in
> de wet had moeten staan).
>
> Soit dit is uit het geheugen van een artikel van toch enkele maanden terug
> he.

Ik dacht dat het inderdaad in Europa goedgekeurd was, en dat de lidstaten nu
tijd kregen om het in hun eigen wetgeving op te nemen.  Alleen is die tijd
intussen verstreken, en zijn er nog maar 2 staten die dat effectief gedaan
hebben (Griekenland en ??).  Maar ik heb ergens opgevangen dat er morgen ook
een stemming is in verband met de EUCD.

Tijl
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be
jabber: tijl at jabber.org
pgp sleutel: http://vrijzijn.be/Skender.asc

IN SEPTEMBER VALT DE BESLISSING:
STOP SOFTWARE PATENTEN VOOR HET TE LAAT IS!
http://www.softwarepatenten.tk/