[Openstandaarden] OOo 1.1, wiki

Wim Stubbe wim at linuxbabe.be
Mon Sep 29 16:58:05 CEST 2003

On Monday 29 September 2003 07:57, Herman Bruyninckx wrote:

> Wat bedoel je daar precies mee? De OO.o formaten zijn inderdaad open,
> maar bij mijn weten nog altijd niet "standaard"...
>
> Herman

Ze zijn wel bezig aan een standaardisatieproces. Ik veronderstel dat we
dergelijke initiatieven aktief mogen steunen. Of vind je het beter om nog wat
te wachten? Dergelijke processen duren echter lang eer ze rond zijn. En jaren
(ev.) wachten tot het rond is om daarna pas te steunen lijkt mij ook lang.

--
http://www.openstandaarden.be