[Openstandaarden] OOo 1.1, wiki

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Mon Sep 29 17:39:40 CEST 2003

On Mon, 29 Sep 2003, Wim Stubbe wrote:

> Ze zijn wel bezig aan een standaardisatieproces. Ik veronderstel dat we
> dergelijke initiatieven aktief mogen steunen. Of vind je het beter om nog wat
> te wachten? Dergelijke processen duren echter lang eer ze rond zijn. En jaren
> (ev.) wachten tot het rond is om daarna pas te steunen lijkt mij ook lang.

Als er iets aan de gang is op het standaardisatie-vlak, dan moeten we
dat zeker steunen, en zoveel mogelijk publiek maken, inderdaad.

Wie houdt de webpagina's eigenlijk up to date met de verschillende
persberichten en "acties" zoals de patenten en bovenstaande?

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480