[Openstandaarden] Wetsvoorstel 3-23/1

Sven Vermeulen sven.vermeulen at ugent.be
Tue Sep 30 18:59:42 CEST 2003

On Tue, Sep 30, 2003 at 06:07:21PM +0200, Tijl Vercaemer wrote:
> Persoonlijk vind ik het voorstel trouwens veel te ver gaand.  Vrije Software
> moet bij de overheid een eerlijke kans krijgen (dat is nu idd niet altijd
> zo), maar ik vind niet dat alle software bij de overheid Vrij moet zijn.  Er
> kunnen goede redenen zijn om een commercieel pakket te kiezen. (support
> bijvoorbeeld).

Dit is hier off-topic, maar een van de redenen waarom verschillende overheden
vrije software verkiezen is omdat ze dan zeker zijn van de continuïteit van
het programma. En support op vrije software bestaat al lang.

Mvg,
	Sven Vermeulen

--
 ^__^   And Larry saw that it was Good.
 (oo)                                      Sven Vermeulen