[Openstandaarden] Staatsecretarus Vanvelthoven wil goedkope internet computer, een kans voor Open Office / firefox / e.d.

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Sun Dec 5 23:29:55 CET 2004

On Sun, 5 Dec 2004, Peter Strickx wrote:

> Vooral in reactie op een aantal eID opmerkingen:
[...]
Dank voor de verduidelijking! Er is duidelijk toch nog wat klaarheid te
scheppen bij de gemeenten...

Hoe zit het met de relatie tussen de EID en de elektronische handtekening?
Zit de versleuteling inderdaad in het Certipost monopolie, of is daar
ondertussen ook verbetering in gekomen?
(Of, wat ik mag verhopen, praat ik volledig naast de kwestie :-)?)

Herman

--
   K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480