[Openstandaarden] Veilig internet: correcte informatie is essentieel...

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Dec 22 08:59:59 CET 2004

On Tue, 21 Dec 2004, Peter Vandenabeele wrote:

> Herman,
>
> Ik vraag me af als het nuttig was om in deze mail aan Dhr. De Coene
> de erg kritische toon te gebruiken die ik erin lees.

Tja... Ik ben inderdaad nogal kritisch geweest, maar vind dat ik dat recht
heb tegen een publiek figuur die zijn positie kan gebruiken/misbruiken om
onvolledige en zelfs foutieve informatie te verspreiden. In ieder geval val
ik, naar mijn bescheiden mening, nergens de persoon aan, _en_ geef ik
argumentatie voor mijn kritiek.

Ik ben wel blij met het tegengewicht van jouw bericht, dat dezelfde materie
vanuit een heel ander perspectief belicht. Hoe meer mensen dezelfde
boodschap (= "er zijn open standaarden en open source manieren genoeg om
veilig internet voor iedereen te realiseren") aan De Coene doormailen op
hun eigen manier, hoe beter want genuanceerder die boodschap zal overkomen.

Herman

--
   K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480