[Openstandaarden] Mail aan Philippe De Coene

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Thu Dec 23 12:25:24 CET 2004

On Thu, Dec 23, 2004 at 12:20:43PM +0100, Vansnick Rudi wrote:
> Uiteraard is het een goed idee.
> Graag toch eerst even de doelstellingen duidelijk oplijsten.
>
> Wil zeker hieraan meewerken, doch mits duidelijke afspraken omtrent de
> inhoudelijke aspecten.

OK. U bent nummer 5. En inderdaad het oplijsten van de doelstellingen
is de eerste stap (na de praktische aspecten om ergens een lijst en een
wiki en een minimalistische web site te hosten).

Mag ik toch vragen om deze openstandaarden.be lijst niet struktureel
in Cc te plaatsen, want het is in princiepe off-topic hier.

Deze avond of zo stuur ik een eerste mail terug naar deze lijst, met
alle prive reacties in Bcc:

Wanneer we verder zitten, kunnen we occasioneel nog eens een
announce doen naar deze lijst.

Peter