[Openstandaarden] de vrt leert bij?

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Thu Jun 17 09:24:11 CEST 2004

Wouter Verhelst wrote:

> Hence mijn formulering "Op z'n zachtst gezegd veel makkelijker"

Dan geven jij en ik daar een verschillende betekenis aan denk ik. Zo
betekent "Op z'n zachts gezegd kunnen we stellen dat de opgang van ICT
maar moeilijk te stoppen is" voor mij "tracht niet om de opgang van ICT
te stoppen, het is onmogelijk, er is geen weg terug".

Zo betekent "op zijn zachts gezegd veel makkelijker" voor mij "het is dé
makkelijkste manier om...", maar ik weet niet wie het nu bij het rechte
eind heeft...

> Heb geen IE, kan het niet nagaan. Maar IIRC is  1 van de vereisten van
> die website wel dat het onder IE ook nog moet werken...?
>
> Heb je het geprobeerd en vergeleken?

Zoals in een andere mail gepost had ik dat niet gedaan en heb ik al mijn
excuses aangeboden om er te snel vanuit te gaan dat IE er nt overweg mee
zou kunnen. Zo slecht is IE nu ook (blijkbaar) weer niet ;)

> Daar gaat het ook helemaal niet om. Dat men bij Canvas andere vereisten
> heeft dan bij De Lijn, lijkt me niet meer dan normaal.
>
> Feit is echter dat de website van De Lijn een real-life voorbeeld is van
> een moderne website die min of meer valideert (as opposed to een
> portfolio-project zoals csszengarden.com)

Inderdaad, vandaar dat ik mijn opmerking reeds geklasseerd had onder
"ongepast" :).

Mvg,
Mattias