[Openstandaarden] de vrt leert bij?

Rudi rudi.vansnick at telenet.be
Thu Jun 17 08:45:55 CEST 2004

Mooi dat jullie ook ijveren voor het toepassen van standaarden en normen.
Weliswaar is het allemaal niet zo eenvoudig en zijn veel webbouwers uit op
sensationele websites, waardoor nogal dikwijls normen en standaarden worden
vergeten.

Toch wou ik jullie erop willen wijzen dat het raadzaam is verwijzingen naar
organisaties en instanties, en de toepassing van hun standaarden en normen,
vooral aan die organisaties over te laten.

Zoals reeds eerder gemeld, hebben jullie tot op heden nog geen identiteit
gegeven aan jullie organisatie, laat staan een adres waar men effectief
contact kan nemen.
Het is en blijft een goed initiatief maar wees nu zelf eens eerlijk, zou jij
de raad van een niet ge-identificeerde partij volgen ?

Met vriendelijke en collegiale groeten,

Rudi Vansnick.