[Openstandaarden] Nmbs vraagt mening van zijn bezoeker

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Thu Jun 24 15:49:04 CEST 2004

On Thu, 24 Jun 2004, Mattias Campe wrote:

> net als Canvas vraagt ook den Nmbs de mening van de bezoeker
> (http://www.nmbs.be, rechtsonder, Flash-animatie), met dat verschil dat bij
> Nmbs de nieuwe website er al is :-s... en het blijkt dat ze voor het menu
> gebruikmaken van Flash. Bovendien wordt het alt-attribuut (bijna?) helemaal
> niet in acht genomen :-s.
>
> Zouden we ook hiervoor een mail opstellen? Voor het moment heb ik wel zelf
> weinig tijd :-s.

De VRT mail is erg algemeen opgesteld, dus recycleerbaar voor NMBS,
dacht ik... Je kan zelfs expliciet de email richten aan beide
overheidsinstellingen, zodat de link naar de richtlijnen van de overheid
terzake nog meer in de verf gezet wordt.

Herman

--
   K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480