[Openstandaarden] Nmbs vraagt mening van zijn bezoeker

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Fri Jun 25 10:33:25 CEST 2004

Herman Bruyninckx schreef:

> De VRT mail is erg algemeen opgesteld, dus recycleerbaar voor NMBS,
> dacht ik... Je kan zelfs expliciet de email richten aan beide
> overheidsinstellingen, zodat de link naar de richtlijnen van de overheid
> terzake nog meer in de verf gezet wordt.

Ik denk dat het net het probleem is dat de VRT-mail erg algemeen
opgesteld is, want bij de NMBS is "het kwaad" al geschied, waardoor we
meer op de man moeten spelen: "daar gaat het goed, maar het gebruik van
Flash op die plaats zorgt er wel voor dat...". Bepaalde stukken van de
VRT-mail zouden idd wel kunnen hergebruikt voor het opstellen van zo'n mail.

Mattias