[Openstandaarden] [Fwd: spreker 15 april brussel ?]

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Thu Mar 18 23:22:07 CET 2004

Dag allemaal,

Lees bijgevoegd bericht eens... Laurence Vandewalle (Europese groenen,
werkt rond digitale vrijheid) vraagt een spreker van ons op een Europese
conferentie van vrije software-groepen.

Ik heb in eigen naam, uitdrukkelijk niet als Openstandaarden.be dus,
even duidelijk gemaakt dat OpenStandaarden.be geen standpunt heeft
omtrent vrije software. Ik heb kort even toegelicht wat we dan wel doen
en waarom ik vermoed dat we als organisatie niet echt passen als spreker
op haar evenement.

Ik heb haar ook geantwoord dat er een aantal mensen van
OpenStandaarden.be zullen zijn op 14 april op de betoging tegen
softwarepatenten, omdat we daar tegen zijn.

Tenslotte heb ik haar geantwoord dat ze een officieel
OpenStandaarden.be-antwoord binnen dit en enkele dagen mag verwachten.
Laat dus van jullie horen!

Groeten,

Mark
--