[Openstandaarden] VRT lanceert nieuwe aanpak voor internetradio

Frederik Himpe fhimpe at pandora.be
Thu Nov 4 20:50:39 CET 2004

On Thursday 4 November 2004 20:35, Herman Bruyninckx wrote:

> Er zijn nog altijd de mp3 patenten, als ik me niet vergis...

> [..]

> Ik kan nog steeds luisteren via commandolijn-opdrachten, bijvoorbeeld,
> "gxine
> http://internetradio.vrt.be/dab/hoeluisteren/pc/help/gebruiksvoorwaarden/st
>ream_11.m3U"

Ja, de livestreams zijn inderdaad geen probleem, maar via die mediaspeler zou
je ook moeten kunnen het volledige programma X op zender Y van datum Z
achteraf kunnen herbeluisteren. Ik vind niet zometeen een manier om dat te
doen zonder die speler (buiten de kortere programmafragmenten die je bvb. wel
vindt op de site van Radio 1). Nuja, de livestreams zijn nog wel het
belangrijkste natuurlijk...

--
Frederik Himpe