[Openstandaarden] VRT lanceert nieuwe aanpak voorinternetradio

Sander Devrieze s.devrieze at pandora.be
Sat Nov 6 00:21:38 CET 2004

Op zaterdag 6 november 2004 00:05, schreef Wim Stubbe:
<snip>

> Heb die pagina al een tijdje niet meer bekeken. precies al een beetje
> vervuild door spammers.

Ik probeer dat zo vaak mogelijk te cleanen, maar dat is veel werk :-( Zou je
er niet een password-login kunnen opzetten zoals ze op www.jabber.org gedaan
hebben (werkt ook met passwoord-loze logins); nadat ze dat gedaan hebben
waren ze van die spam vanaf.

--
Mvg, Sander Devrieze.

xmpp:sander at l4l.be ( http://jabber.l4l.be/ )