[Openstandaarden] VRT lanceert nieuwe aanpak voorinternetradio

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Sat Nov 6 10:00:52 CET 2004

On Sat, 6 Nov 2004, Wim Stubbe wrote:

> Heb die pagina al een tijdje niet meer bekeken. precies al een beetje vervuild
> door spammers.

Waar staat die wiki eigenlijk? Via http://www.openstandaarden.be vind ik die
niet. Eigenlijk vind ik nogal weinig via die URL. Was er vroeger geen lijst met
formaten, links naar software om PDFs te maken onder Windows en zo? Of zie ik
dat allemaal niet dankzij mijn browser (galeon) ? :-)

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds