[Openstandaarden] Is "Extended Gerber RS274X" een open standaard?

Jan Wagemakers janw at easynet.be
Sun Apr 17 11:48:20 CEST 2005

Mattias Campe <Mattias.Campe at telenet.be> schreef:

> Misschien kan deze helpen: http://www.ossos.nl/index.jsp?page=191 ?

Ik heb hier niet direct iets bruiksbaar in gevonden.

Nu ja, de reden van mijn vraag is dat ik een tijdje terug een printplaat
heb laten maken bij een fabrikant waarvan de website alleen bruikbaar is
voor IE-gebruikers.

Ik ben momenteel hierover een webpagina aan het maken waarin ik dit
'ongemak' uit de doeken doe en dacht evt. te vermelden dat RS-274-X een ???
standaard is.

In ieder geval als iemand opmerkingen heeft op deze kladversie
<http://www.janw.easynet.be/printplaat.html>, laat maar weten :-)

--
Met vriendelijke groetjes         - Jan Wagemakers -

... UNIX is user friendly. It's just selective about who it's friends are.