[Openstandaarden] Philippe De Coene (SP.a) en zijn gratis antivirus

Frans Gerbosch fragerco at fragerco.com
Thu Feb 3 14:15:31 CET 2005

Maar naar annalogie met het succes van AIDS-campagnes: Educatie en
Preventie.... En dit moet dan wel voor een aantal jaren aangehouden
worden. Zoniet verzwakt de aandacht weer.
Bij de Preventie denk ik dan aan het uitdelen van samples en trials van
verschillende merken. De keuze hiervoor moet ruim zijn, zodat de mensen
zich vrij voelen en weten om te installeren wat ze willen. Zoniet krijg je
weer de discussie rond concurrentie vervalsing....

Misschien moet er een concept van een AVI-bus uitgewerkt worden waaraan de
vendors kunnen weewerken, die naar de eindgebruiker toegaat.....

<-------------------- Frans  Gerbosch  Consulting -------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20
fragerco at fragerco.com                            Fax +32/(0)9/233.47.69
          Molzelestraat 13A / B-9041 Oostakker (Gent) / Belgium
<--------------- Visit also http://www.uptonetwork.com --------------->
<------------- Join my Biztribe Trusted Contacts Network ------------->
<------- http://www.biztribe.com/join.html?ruid=129TXURWR6BWT3 ------->