[Openstandaarden] Philippe De Coene (SP.a) en zijn gratis antivirus

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Thu Feb 3 17:03:05 CET 2005

Ward Vandewege schreef:

<knip>

>Onno, dit is een partijgenoot van jou. Is die tekst publiek en beschikbaar?
>Zo ja, kan je die hier posten?

<knip>

Ik zal kijken om die morgenochtent te versturen.

Ik wil ook de gemeenschap oproepen om op een positieve manier samen te
werken met Philippe. Het is geen geldkloperij... Hij staat open voor de
alternatieven maar weet dat 95% met Windows werkt die geen idee hebben
hoe zich te beveiligen tegen alle digitaal onheil. Eigenlijk weten dat
zelfs de besten onder ons niet altijd.  Enfin, Openstandaarden
mailinglist krijgt steeds meer aandacht van politiekers ;)

Onno
sp.a studiedienst
0478/42.21.91