[Openstandaarden] Philippe De Coene (SP.a) en zijn gratis antivirus

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Sat Feb 5 14:01:19 CET 2005

On Fri, Feb 04, 2005 at 07:37:08PM +0100, Luc Stroobant wrote:
> Ik draai de redenering dus om: als je geen goede wet kan maken, maak er
> dan alstublieft geen. De gemeenschap zal dankbaar zijn.

Dat was al langer mijn bedenking. Als het debat hierover zo "modderig"
wordt, dan is er IMO gewoon onvoldoende zekerheid dat het stemmen van
dit soort wet met voldoende zekerheid een oplossing biedt die
universeel, eerlijk, algemeen inzetbaar en van blijvende waarde is.

Wat doen we nu ? Schrijven we een briefje naar Dhr. De Coene met een
samenvatting van de verwachte problemen van het voorstel en de
alternatieven die we beter vinden. Als we dit kunnen argumenteren,
moet het toch wel helpen denk ik. Of wachten we op de "grote actie"
van ISOC ?

Peter