[Openstandaarden] verslag meeting eID 2005-02-26 Brussel

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Mon Feb 28 20:16:28 CET 2005

On Mon, Feb 28, 2005 at 07:17:54PM +0100, Peter Vandenabeele wrote:
> Ik vermoed dat een aantal deelnemers op dit verslag commentaar
> zullen leveren die hun persoonlijk standpunt beter toelicht
> en gaten in het verslag aanvult. Ik claim helemaal niet dat
> dit verslag volledig is. Er is een groot stuk van de discussie
> waar ik mee heb gediscusieerd en niet heb genotuleerd.

Boa. Het verslag bevat toch alles, voor zover ik me kan herinneren.

De vraag is nu: zijn er mensen die openstandaarden@ volgen, en hieraan

[...]
> Wat willen we maken:
>
>   * een systeem dat aan de KINDEREN kan garanderen dat ze
>     met een bepaalde leeftijdsgroep praten.
>
>     (= een systeem dat aan gebruikers kan garanderen dat ze
>        alleen met gebruikers chatten die aan een bepaald
>        criterium voldoen).

mee willen werken? Of die nog vragen hebben?

> TODO:
>
> * PeterV : posten op openstandaarden [DONE : bij deze]
> * WouterV : maakt nieuwe svn tree

Done.

svn co http://svn.grep.be/svn/jabber-eid/trunk jabber-eid

en/of

$BROWSER http://svn.grep.be/websvn/jabber-eid

Zit nog niet veel in (ik heb net dit verslag toegevoegd). Default is dit
read-only access; als mensen mij een gebruikersnaam en wachtwoord
doorsturen, kunnen ze een commit bit krijgen.

Subversion (svn) is vergelijkbaar met CVS in veel opzichten; als je al
met CVS gewerkt hebt en de commando's "checkout", "add", "remove", en
"commit" kent, dan zal je met svn snel weg zijn. "tag" en "branch"
bestaat bij subversion wel niet -- dat werkt op een andere manier. Voor
alle details, zie <http://svnbook.red-bean.com/>

> * WouterV : contact met Zetes over separatie full ID - nick

Done, mailtje gestuurd.

--
         EARTH
     smog  |   bricks