[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Peter Dedecker Peter.Dedecker at UGent.be
Thu Jan 6 22:55:24 CET 2005

Citeren "cobaco (aka Bart Cornelis)" <cobaco at linux.be>:
> IE+ActiveX is niet standaard configuratie van IE (zowieso sinds SP2, en
> tegen 'accepted practice' daarvoor wat betreft bedrijven/organisatie's met
> een sysadmin), het feit dat je IE in een niet-standaard configuratie moet
> gebruiken, vindt ik -naast het gebruik van IE op zich- een belangrijk punt.

Bij oudere windowses staat ActiveX standaard aan.  Bij SP2 komt standaard die
vraag erop, wat ook voldoende is.  Ik zie niet in hoe men met een standaard
windows (evt SP2) installatie geen gebruik kan maken hiervan.

Dat IE gebruikt moet worden, vind ik uiteraard ook niet kunnen, maar staat
volgens mij al duidelijk verwoord in de brief.

--
Peter Dedecker                      VTK Gent vzw
Studentenvertegenwoordiger          J. Plateaustraat 22 - Gent