[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Thu Jan 6 23:23:37 CET 2005

On Thu, Jan 06, 2005 at 11:05:48PM +0100, Peter Dedecker wrote:

> Verder nog een vraag: wie verstuurt deze brief, wanneer en naar wie?  Ik wil
> gerust versturen, maar moet dan wel een adressenbestand hebben.

Ik zou de brief zoals die er nu staat opsplitsen in 2 delen:

- 1 korte open brief, zo weinig technisch mogelijk, nadruk op open
standaarden (en het ontbreken daarvan)

- 1 technische bijlage voor de techies bij de radio (soms vraag ik me
af of ze die wel hebben) waar je alle activeX details en zo in kwijt
kan.

Als je een open brief gaat rond sturen met alle technische details
gaat die helaas niemand lezen.

--
Met vriendelijke groeten,
Dieter