[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Vansnick Rudi rudi.vansnick at isoc.be
Thu Jan 6 23:37:56 CET 2005

Dit vind ik persoonlijk ook een betere benadering.
Daarenboven is het eveneens aan te raden een identiteit te geven aan de
organisatie. Dat deden we met softwarepatenten.be eveneens. Gehoor bij overheid
en grotere organisaties krijg je pas als je bewijst wie en wat je bent. Als
voorzitter van ISOC Belgium heb ik dat aan den lijve kunnen ondervinden. Na meer
dan 6 maanden aandringen komt er beweging in hetgeen wij (ISOC Belgium) willen
bereiken : een veiliger en stabieler internet. En als het nog even kan, ook
eentje dat standaarden respecteert.

Indien nodig ben ik bereid de nodige administratieve regelingen te treffen om
openstandaarden.be tot een effectieve organisatie te brengen. Dring me helemaal
niet op maar heb er wel degelijk de noodzaak reeds van ingezien.

Tot dusver mijn eurocentje inbreng.

Rudi Vansnick
ISOC Belgium