[Openstandaarden] Open brief aan de VRT (korte, niet-technische versie)

Ward Vandewege ward at pong.be
Fri Jan 7 13:57:51 CET 2005

On Fri, Jan 07, 2005 at 01:46:46PM +0100, Tijl Vercaemer wrote:

> Maar eigenlijk hebben we daar geen cijfers over.

Hmm, ja, dat is jammer. Eigenlijk zou het wel in het voordeel van Apple zijn
om ons in dit geval een idee te geven van hun marktaandeel he. Kent er iemand
iemand bij Apple Belgie?

> Op een iPod kun je ze iet
> afspelen, maar op bijna alle andere wel.  Al die supermarkt promoties zijn
> MP3 spelers met wma mogelijkheid.  Of zou dat WMA zijn zonder DRM???

Ik betwijfel het sterk :(

> Kosten zowel iTunes als FRS niet 0.99?  Al zit je bij FRS wel met die
> transactiekost.  Ik weet niet of iTunes die ook vraagt.

Nope, liedjes kosten 0.99 Euro via iTunes, en da's inclusief BTW.

mvg,
Ward.
--
Pong.be         -(   "WE are the constituency.  DRM is THEFT." -- Ruben    )-
Virtual hosting -(                          Safir                          )-