[Openstandaarden] open brief VRT

Peter Dedecker Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Sat Jan 8 22:48:08 CET 2005

Tijl Vercaemer wrote:
> Wat doen we er nu mee?  Schrijven we die technische tekst nog? Of sturen we
> dit op?

Ik zou toch liever wat technische informatie meegeven.  Dat kan in een
appart document, of in appendix/bijlage of whatever.  Ik heb wat 't
gevoel dat er ook wat stukken ontbreken die ik liever zou meegeven,
zoals over die ActiveX ed, gewoon om voorspelbare reacties à la
"iedereen heeft IE" op voorhand te counteren.  Just my 0.02 €

Ik kan er de komende dagen echter niet veel aan meewerken, heb serieus
wat achterstand in het werk voor de examens.

Succes!