[Openstandaarden] IBAN berekening enkel voor Internet Explorer...

Peter Dedecker Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Sun Jan 9 17:43:49 CET 2005

Peter Vandenabeele wrote:
> Mijn vriendin was nu op de Linux aan 't proberen om op KBC banking te raken
> (via web interface).
>
> Ik heb ook geprobeerd op kbc.be en krijg een error die verwijst naar:
>
> https://www.kbc.be/IPA/D9e01?t=BZIR8IQ,/BZIQJDK/:BZIZ1WF&langWebSite=N&idWebSite=KBC
>
> Misschien heb ik hier ook echt neit Java opstaan, maar deze pagina
> suggereert enkel met Micorsoft VM te werken ...

Volgens mij is die helppagina gewoon verouderd.  Het is al geruime tijd
dat alles feilloos werkt onder de SUN JVM.  Vroeger (toen de MS VM
vereist was) kon je dat ook onder linux (met de Sun JVM) aan de praat
krijgen door zelf policies in te stellen, maar dat is ook overbodig
geworden.  Als je het toch zo zou willen proberen, kan je altijd eens
kijken naar http://www.cobbaut.be/kbc.php

Je hebt natuurlijk wel Java nodig, als je dat niet hebt, zal't zeker
niet lukken ;-)

--
Peter Dedecker                      VTK Gent vzw
Studentenvertegenwoordiger          J. Plateaustraat 22 - Gent