[Openstandaarden] Staatsecretarus Vanvelthoven wil goedkope internet computer, een kans voor Open Office / firefox / e.d.

Peter Strickx peter.strickx at gmail.com
Mon Jan 10 18:14:05 CET 2005

Beste,

De broncode van de middleware voor de EID (elektronische
identiteitskaart) is beschikbaar.
http://www.belgium.be/zip/middleware_source_code_nl.html

Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat er nogal wat problemen zijn met
de Solaris-toolkit
(de Solarisv2.0.zip bevat een *.tgz file en nog een zip-file
(solaris.zip) die opnieuw
dezelfde *.tgz file bevat). Het configureren van Mozilla/Netscape
onder Solaris lukt nog
niet (bijgeleverde script in Solaris-package is voor Linux ;-)
Ik probeer die nu te 'rebuilden' en in package formaat te gieten.

Met vriendelijke groeten,

Peter Strickx