[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Thu Jan 13 14:13:56 CET 2005

On Thu, Jan 13, 2005 at 03:57:57AM +0100, patrick coeman wrote:
> Dat vinden ze ervan op het kabinet van Freya VDB... Mijn vraag was
> waarom een GSM + abo koppelverkoop was en PC + software niet.

Men heeft je met een kluitje in het riet gestuurd. Zeg hen dat je dat
wel weet, maar dat je je afvraagt waarom dit artikel wel van toepassing
is op een computer met een besturingssysteem, maar niet op een GSM met
een abonnement.

Uiteindelijk zijn er verschillende alternatieven voor
besturingssystemen, net zoals er ook verschillende alternatieven zijn
voor GSM-abonnementen.

--
         EARTH
     smog  |   bricks