[Openstandaarden] Bits & Chips site werkt nog niet volledig correct onder FireFox 1.0

Nathan nathansamson at gmail.com
Sat Jan 29 23:59:52 CET 2005

in dit geval is de oorzak dit: "<a href="events.asp"></a>"
wat op hetzelfde neerkomt als "maak een link met de grootte van een
quad en probeer het nog kleiner te doen"

On Sat, 29 Jan 2005 22:18:40 +0100, Peter Vandenabeele
<peter.vandenabeele at mind.be> wrote:
> Beste,
>
> Spijtig genoeg werkt deze site
>
>   http://www.bits-chips.nl
>
> nog niet volledig correct onder FireFox.
>
> Het doorklikken op de EVENT blokjes werkt niet, terwijl
> het doorklikken op bijv. adverteren of abonneren wel werkt.
>
> Ik vermoed (??) dat het ermee te maken heeft dat voor het
> blokje "event" een volledige tabel entry binnen een <a href>
> ... </a href> blok geplaatst wordt.
>
> Ik wil de editor hierover aanschrijven; maar vooraf wil ik zeker
> zijn en exact kunnen aanduiden wat er fout is.

> [...]

Who is not using the Fox Of Fire is not surfing the web, he is suffering it

I'm currently using 10 MB (1%) of my 1000 MB.
Wil je ook 1000Mb gratis emailopslagtuimte: mail me, ik kan je het bezorgen