[Openstandaarden] Bits & Chips site werkt nog niet volledig correct onder FireFox 1.0

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Sat Jan 29 22:18:40 CET 2005

Beste,

Spijtig genoeg werkt deze site

  http://www.bits-chips.nl

nog niet volledig correct onder FireFox.

Het doorklikken op de EVENT blokjes werkt niet, terwijl
het doorklikken op bijv. adverteren of abonneren wel werkt.

Ik vermoed (??) dat het ermee te maken heeft dat voor het
blokje "event" een volledige tabel entry binnen een <a href>
... </a href> blok geplaatst wordt.

Ik wil de editor hierover aanschrijven; maar vooraf wil ik zeker
zijn en exact kunnen aanduiden wat er fout is.

Wat is de juiste aanpak om dit vast te stellen ? Een W3C compliance
tester draaien, of gewoon manueel de html source bekijken, of is dit
een fout in FireFox (??).

Graag jullie advies.

Ik was vorige week aangenaam verrast toen de uitgever van een andere
site in onze branche (www.dspvalley.com) advies vroeg over welke
bijkomende browsers mee opgenomen moesten worden bij de testen
voor een volgende upgrade van de site.

Misschien kunnen we hier een "standaard" ;-) antwoord opstellen
dat we dan breder kunnen gaan toepassen bij alle bevriende site
beheerders die al minstens een poging willen doen om hun site meer
open en breed toegankelijk te maken.

Peter