[Openstandaarden] Bits & Chips site werkt nog niet volledig correct onder FireFox 1.0

Andy Goossens andygoossens at telenet.be
Sun Jan 30 12:28:38 CET 2005

On Sunday 30 January 2005 11:03, Nathan wrote:
> lege tags mogen ( volgens mij ) in de W3C standaard niet, het beste is
> is om een mail te sturen naar de webmaster en de site te registren op
> de blacklist van promozilla.nl

http://www.bits-chips.nl zet zelfs alle javascript code voor de <html> tag.
Dat is zeker tegen de W3C regels. (zie ook de W3C validator) Ze hadden dat
beter in een <head> gestoken, of zelfs in een apart bestandje.

--
// Andy Goossens

// Quote of the moment:
"It says he made us all to be just like him.  So if we're dumb, then god is
dumb, and maybe even a little ugly on the side."
-- Frank Zappa