[Openstandaarden] reminder: eidseminarie om 19u op 15 juli, kasteelpark arenberg 10, heverlee

godot danny.decock at gmail.com
Wed Jul 6 19:01:36 CEST 2005

hoi,

nog effe in herinnering brengen : ik geef een seminarie ivm technische
aspecten van de (belgische) elektronische identiteitskaart.

datum en tijdstip : 15 juli 2005 om 19u
plaats : lokaal 00.62 in het departement elektrotechniek, kasteelpark
arenberg 10, 3001 heverlee
routebeschrijving : http://www.esat.kuleuven.be/info/route.en.php

een en ander begint om 19u stipt.

deze uitnodiging mag verspreid worden. toegang gratis, registratie niet
verplicht.

groeten, danny.