[Openstandaarden] Opinie in De Tijd + Vrije Software in Onderwijs Update

Jan Claeys janc+openstandaarden at lugwv.be
Sat Jun 11 22:08:52 CEST 2005

Op za, 11-06-2005 te 19:42 +0200, schreef Wim De Smet:

> Over partners kan ik niets vinden. Als ik zo wat lees in het charter
> e.d. lijkt het mij een rechts-liberale denktank. (ze hebben het o.a.
> veel over materieel welzijn en democratie)

Ik zou ze eerder "rechts-conservatief" noemen?

Er zijn via de Belgische bestuursleden (die ik representatief voor de
organisatie veronderstel?) banden te vinden met een Kruisridders-orde
(jaja, die bestaan nog blijkbaar) & EuroDefense,
anti-homohuwelijk-activisten, de faculteit geneeskunde v/d KULeuven,
pro-adel/monarchie activisten en een beurs-analistenorganisatie.

Vraag me niet hoe dat (behalve die laatste dan) in elkaar past met een
zogenaamd liberale organisatie.   ;-)

> Het zou inderdaad interessant zijn te weten wie er de bedrijfssponsors
> zijn.

Dat is blijkbaar minder makkelijk te vinden...  :-/

--
Jan Claeys