[Openstandaarden] Re: e-id (nog eens)

godot danny.decock at gmail.com
Mon Jun 20 10:59:34 CEST 2005

hoi,

gezien de enorme veronderstellingen die jullie voortdurend maken ivm
de belgische eidkaarten, de sleutelgeneratie, publieke
sleutelsystemen, mogelijkheden van botsingen met hashfuncties, enz,
lijkt het me aangewezen om eens -- in al mijn naieve onbaatzuchtigheid
-- een avondseminarie te organiseren om het belgische eidkaartsysteem
eens uiteen te zetten...

ik heb een lokaal gereserveerd voor vrijdag 15 juli in het gebouw van
elektrotechniek, kasteelpark arenberg 10, 3001 heverlee.  de
uiteenzetting begint om 19u.

groeten, g. aka d.