[Openstandaarden] nieuwe mailinglist: eID

Tijl Vercaemer Tijl at vrijzijn.be
Tue Jun 21 22:46:08 CEST 2005

Op dinsdag 21 juni 2005 22:18, schreef Wouter Vanden hove:

> de beste manier om elke mailinglijst morsdood te maken is om voor iedere
> topic een aparte lijst te gaan maken.

Ik was net blij dat er eindelijk weer wat leven was op OpenStandaarden.
Zolang er niet teveel verschillende topics tegelijk lopen vind ik een nieuwe
lijst overbodig. Zeker omdat de meeste mensen hier wel weten hoe ze hun mails
kunnen filteren in verschillende mapjes om de boel overzichtelijk te houden.

Tijl