[Openstandaarden] belasting op elektronica omhoog

yves geunes geunes at xs4all.be
Fri Mar 4 11:11:12 CET 2005

Geert Uytterhoeven wrote:

> [...]
En een vraag die ik stelde aan verscheidene politici, waar ook geen
antwoord op komt:
Wat is dat apparaat dan dat ze een PC noemen?
Is dat zo'n witte kast met een typenummer, of begin dat al  bij een
processor? Want wat als ik een routertje/fileserver/intranetserver bouw
uit een nieuw moederbord/proc/hd? Is dat dan een computer, of wordt het
dat pas als ik er een toetsenbord/monitor op aansluit?  En wie bepaald
dan wanneer ik een "belastbare" computer heb gekocht en hoe?

yves