[Openstandaarden] cc (cultuur centra) sites even groot probleem als peeceephobie.be

FreeAldo freeald0 at belcenter.com
Wed Nov 2 17:09:30 CET 2005

On Wed, Nov 02, 2005 at 12:50:39PM +0100, cobaco (aka Bart Cornelis) wrote:

> Verdana
>
> gezien flash zelf niet vrij te distribueren is (reden waarom bv. Debian
> flash niet standaard heeft) ligt dit probleem niet bij de distro's maar bij
> Macromedia flash installatieprogramma
>
> => dit lijkt me dus eerder een argument _tegen_ flash:
>    die slaagt er blijkbaar niet (altijd) in om de geïnstalleerde fonts te
>    vinden (bovenstaande geeft tenminste aan dat het een probleem is met
>    Flash die de fonts niet vindt, niet met fonts die niet geïnstaleerd zijn)

Kan je even aub het pakket  msttcorefonts  bij installeren, is in deb
beschikbaar,
en laat ons eens weten of je plots de zelfde sites veel beter leest?

dit pakket bevat verdana, arial, enz;
ik denk dat het neis veranderd omdat een vriend het al getest heeft,

ikzelf kan je niet helpen omdat ik onder console zit.

In een eerdere mail had ik een verkeerde pakket naam gegeven, sorry, het
is dus wel msttcorefonts.

Aldo.