[Openstandaarden] Toegankelijkheid sites VRT

Kristof De Kimpe kristofdk at skynet.be
Mon Nov 21 17:08:41 CET 2005

Hallo,

Op basis van de posts op zijn weblog is Werner Ramaekers misschien
een geschikte contactpersoon (formeel of informeel) bij de VRT
omtrent deze problematiek.

	[1], in het bijzonder [2]

	[1] Werner Ramaekers Blog,
	http://jroller.com/page/werner

	[2] Blogpost over VRTNieuws.net, Werner Ramaekers' Blog,
	http://jroller.com/page/werner?entry=vrtnieuws_net_a_look_behind

--
Met vriendelijke groet,

Kristof De Kimpe <kristofdk at skynet.be>