[Openstandaarden] Toegankelijkheid sites VRT

FreeAld0 freeald0 at belcenter.com
Thu Nov 24 08:10:25 CET 2005

On Tue, Nov 22, 2005 at 11:35:06AM +0100, yves geunes wrote:

> Ik heb eens een mailtje aan geert bourgeois gestuurd, eens zien of daar
> wat uitkomt.

> Als ze zoveel geld hebben voor digitale tv, zal er nog wel wat
> overschieten voor dit ook...

Precies wat ik zelf denk; mer nog:
- geen tijd om sites w3c compliants te maken
- wel altijd tijd genoeg om dedicated sites te maken zodra er een nieuwe
SAM-alike Grrootstebelg-alike programma opduikt
- en ik zit nog ver onder de kritiek die ik straks kan maken zodra zij
hun 8 extra zenders (+ bijbehorende themasites) opzetten:

net als de discussie dat zij eerst beter hun 2 huidige zenders van
programmas vorozien ipv herehalingen, ben ik van mening dat zij eerst
beter de bestaande sites voor alel belastingbetalers toegankelijk maken
('t is toch een overheidsinstantie, zo wil ik mezelf dan graag noemen)

Ald0