[Openstandaarden] Toegankelijkheid sites VRT

johan at linux.be johan at linux.be
Mon Nov 21 17:19:27 CET 2005

On Mon, Nov 21, 2005 at 04:41:45PM +0100, Luc Stroobant wrote:

> Er zijn wel degelijk mp3 streams, het probleem is echter dat je ze niet
> vindt als je niet weet waar te zoeken met Windows. Er is een soort
> automatische detectie en die stuurt je alleen naar de mp3 streams als je
> Linux hebt.

Amail, dat kom je ook niet zo vaak tegen, dat het toegankelijker is
onder Linux dan onder Windows :)

Ik krijg inderdaad links te zien als ik het onder Linux probeer.  Maar
al bij al moeten Windowsmensen toch ook recht hebben op een
toegankelijke site zou ik denken.

Ik heb wel deze pagina nog gevonden:

http://studwww.ugent.be/~ddfreyne/vrt/

maar ik vind het bijzonder dom dat je via een andere site moet gaan om
vrt-bestanden te downloaden...

Johan