[Openstandaarden] Toegankelijkheid sites VRT

Ward Vandewege ward at pong.be
Tue Nov 22 13:46:21 CET 2005

On Tue, Nov 22, 2005 at 01:28:58PM +0100, Jan Claeys wrote:

> Het idiote aan dit verhaal is net dat het *goedkoper* is om hun site
> toegankelijk te maken dan om de technieken te gebruiken die ze nu
> hebben.  Gezien ze dus duidelijk te veel geld hebben voor hun websites
> moeten we hen misschien wat geld afpakken, zodat het quasi vanzelf
> toegankelijker wordt?  ;-)

Bwa, ik zou dat anders doen - misschien moeten ze gewoon eens benaderd worden
door iemand van een open-standaarden gezind web-developers bedrijfje, dat ze
graag genoeg geld wil aanrekenen (anders gaan ze het niet vertrouwen ;) om
alles volledig toegankelijk te maken voor _iedereen_. Als ze teveel geld
hebben zullen ze het wel willen uitgeven ;)

Zijn er eigenlijk (veel?) web-bouwers die publiekelijk open standaarden en
toegankelijkheid hoog in hun vaandel dragen en dus ook enkel sites bouwen die
aan die voorwaarden voldoen?

mvg,
Ward.

--
Pong.be         -(  "Just wait,  My crystal ball is infallible." -- Linus  )-
Virtual hosting -( Torvalds, discussing the future of smart I/O hardware.  )-