[Openstandaarden] mij even voorstellen

patje patrick at coeman.net
Thu Oct 27 20:47:30 CEST 2005

Beste Osvaldo,

Welkom in de club. Een vraagje, ik heb enkele jaren geleden een dag
cursus gekregen waarin ons werd uitgelegd waar we op moeten letten bij
het ontwerpen en coderen van websites die toegankelijk moeten zijn voor
visueel gehandicapten. Ik weet al niet meer bij welke blindenorganisatie
het was. Je opmerking onderaan je bericht, betekend dat dat deze
opleidingen niet deugen of is er wat anders aan de hand?