[Openstandaarden] Re: peeceefobie.be - toegankelijke zijversie

Peter Dedecker Peter.Dedecker at vtk2.UGent.be
Sun Oct 30 13:37:51 CET 2005

Luc Stroobant wrote:
> Het geheel ziet er mi *serieus* gesponsord uit. Is het de taak van de
> overheid om reclame te maken voor deze bedrijven die veelal al
> monopolist (of bijna) zijn?
> Mijn eerste reactie was: hoeveel belastingsgeld heeft deze reclameactie
> gekost?

Je slaat de nagel op de kop!  Ik sluit me volledig aan bij je gehele betoog.

--
Peter Dedecker                      Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Studentenvertegenwoordiger          Isabellakaai 124 - 9000 Gent