[Openstandaarden] Re: BelgieLex (in het verlengde van Peeceefobie)

Karim Dahdah karim at doran.be
Mon Oct 31 17:27:49 CET 2005

FreeAld0 wrote:

>Ik kan mete Lynx de site lezen,
>wel heb ik serieuze problemen waaronder link errors met Raad van State,

Aiai, 'k zie het nu ook. De webserver ligt daar plat, en momenteel is er
niemand bereikbaar... :(

>senaat ook,

Ik geraak wel op de website van de Senaat, maar ik vrees dat er
problemen zijn door het gebruik van frames en het menu is in
javascript-functies gedefinieerd. Wel jammer dat de webmaster van
BelgieLex de link naar de databank niet heeft aangepast.

> maar de BelgieLex page zelf is leesbaar.

Oef! ;)

>Op de kamer veeeeel spacer en bullet gifs, en waarschijnlijk geen
>alt-tags.

Daar heb ik jammer genoeg geen inspraak in, maar je kunt hen wel een
mailtje sturen via webmaster at dekamer.be <mailto:webmaster at dekamer.be>

>Ald0

Alvast bedankt voor de opmerkingen

Karim